აირჩიეთ ენა

14.02.2019

კითხვის კლუბი (გეგმა - შეხვედრების განრიგი და ლიტერატურა)

ü  11 თებერვალი. (შეხვედრა 1-ლი)     საორგანიზაციო საკითხები, კლუბის - წესდების,ლოგოსა და სახელწოდების მოფიქრება.
ü  18 თებერვალი. (შეხვედრა მე-2)       რა არის იგავ-არაკი?! ცნობილი მეიგავეები: სულხან-საბა ორბელიანი, ეზოპე, ივანე კრილოვი, გოტჰოლდნ ლესინგი;
ü  25 თებერვალი (შეხვედრა მე-3)        ეზოპეს იგავ-არაკები: „ტოროლა“, „ქვრივი და ქათამი“ „შავი შაშვი“.
ü  4 მარტი (შეხვედრა მე-4)                   სულხან-საბა ორბელიანის იგავ-არაკები: „მეფე მხატვარი“, „კატის გაზრდილი ლომი“.
ü  18 მარტი (შეხვედრა მე-5)                 ივანე კრილოვის იგავ-არაკები: „ღორი მუხის ქვეშ“,„მაიმუნი და სათვალე“.
ü  25 მარტი (შეხვედრა მე-6)                 გოტჰოლდ ლესინგის იგავ-არაკები: „ძუნწი“,„წინასწარმეტყველება“, „ვირი და მგელი“.
ü  1 აპრილი (შეხვედრა მე-7)                სულხან-საბა ორბელიანის იგავ-არაკები: „ძალაერთობაშია“, „ორნი ძმანი“.
ü  8 აპრილი (შეხვედრა მე-8)                სულხან-საბა ორბელიანის იგავ-არაკები: „ენითდაკოდილი“, „ძუნწი და ოქრო“.
ü  15 აპრილი (შეხვედრა მე-9)              ეზოპეს იგავები: „დათვი და ორი მოგზაური“,„ბულბულისა და მუშის იგავი“.
ü  22 აპრილი (შეხვედრა მე-10)            სულხან-საბა ორბელიანის იგავ-არაკები: „კუ დამორიელი“, „ქორი და იხვი“.
ü  6 მაისი (შეხვედრა მე-11)                  სულხან-საბა ორბელიანის იგავ-არაკები: „მთიულიდა კაკლის ხე“, „ნალბანდი და მგელი“.
ü  13 მაისი (შეხვედრა მე-12)                 სულხან-საბა ორბელიანის იგავ-არაკები: „ორმოშიჩაგდებული მეფე“, „ძაღლები და მგელი“.
ü  20 მაისი (შეხვედრა მე-13)                 სულხან-საბა ორბელიანის იგავ-არაკები: „გლახაკიდა ქილა ერბო“, „ოთხი ყრუ“.
ü  27 მაისი (შეხვედრა მე-14)                 ეზოპეს იგავები: „მამალი და მარგალითი“, „ირემიდა ლომი“.
ü  3 ივნისი (შეხვედრა მე-15)                სულხან-საბა ორბელიანის იგავ-არაკები: „უტკბესიდა უმწარესი“, „კატის გაზრდილი ლომი“.
ü  10 ივნისი (შეხვედრა მე-16)              კლუბის მუშაობის შეჯამება.


Комментариев нет:

Отправить комментарий