აირჩიეთ ენა

16.02.2019

ტესტი (მე-10 კლასი) ქ.მ.ე


ფრჩხილებში მოცემული ზმნები
წინადადებებში ჩასვით სათანადო ფორმით


1.       ბავშვები მაგიდასთან სხედან და ნაყინს ...................(ვჭამ)
2.       გუშინ დედამ ფორთოხალი და ლიმონი ............................(ვჭრი)
3.       ხვალ ჩემი ძმა იტალიაში .....................(ვარ)
4.       მან და მისმა ძმამ ფეხბურთის მატჩი ........................(ვიგებ)
5.       შენ ახლა ტელევიზორს ............................(ვუყურებ)
6.       სოფელში ქართველები და აზერბაიჯანელები.............................(ვცხოვრობ)
7.       შარშან მე ......................(ვარ) გერმანიაში.
8.       ჩემი ძმა კარგად ....................(ვმღერი)
9.       ისინი ხშირად ...................................(ვყიდულობ) ვაშლს და ატამს.
10.   საქართველოში შარშან ძალიან დიდი თოვლი ...........................(ვარ)
11.   მე და ჩემი ძმა ტყეში სოკოებს ...................(ვკრეფ)
12.   შენ ..............................(მაინტერესებს) საქართველოს ისტორია?
13.   თქვენ გუშინ ...........................(ვხედავ)  სპექტაკლი.
14.   მე ხვალ ............................(ვსვამ) წყალს.
15.   დედაჩემი ხშირად ................................(ვწერ) წერილებს ბაქოში.
16.   ისინი ..........................(ვცხოვრობ) კანადაში უკვე 20 წელია.
17.   ჩემი ძმა ყოველ დილით სტადიონზე ................................(დავრბივარ)
18.   მე ხვალ ............................(ვაკეთებ) გაფუჭებულ ჩაიდანს.
19.   მე ხვალ თქვენ .................................(ვამბობ) ახალ ამბებს.
20.   გუშინ, თქვენ რატომ .........................(ვჭამ) ჩემი წილი ხაჭაპური?

Комментариев нет:

Отправить комментарий