აირჩიეთ ენა

11.05.2019

ტესტი

1. რომელია სწორი?
ა) მე-60 ბ) მე-60-ე გ) 13-ე დ) მე-23
2. რომელია სწორი?
ა) მე ვუთანაგრძნობ
ბ) მე თანაუგრძნობ
გ) მე თანავუგრძნობ
დ) მე უთანაგრძნობ
3. რომელი წინადადებაშია შეცდომა?
ა) ამ პროექტით არქიტექტორი ახორციელებს ახალ იდეას.
ბ) მსახიობი კარგად ანსახიერებს როლს.
გ) ბიბლიოთეკარი აცალკევებს ძველ და ახალ წიგნებს.
დ) მეცნიერი ნაშრომში ავითარებს საინტერესო იდეას.
4. რომელ წინადადებაში არ არის შეცდომა?
ა) მთელ დღეს შეუსვენებლად ვმღერივარ.
ბ) არქეოლოგებს უჩვეულო ექსპონატი უნახიათ.
გ) და-ძმას ცეცხლი უკვე გაეჩაღებია.
დ) დილიდან ვტირი დაკარგული ბეჭდის გამო.
5. სიტყვათა მყარი შეხამება განტევების ვაცი
ა) მოღალატეს, გამცემს ნიშნავს:
ბ) სხვის მაგივრად პასუხისმგებელს
გ) უყურადღებოდ დატოვებულს
დ) ტანჯულ ადამიანს
6. გრუზა შეიძლება იყოს:
ა) თმა ბ) ტვირთი გ) ფიქრები დ) ტყე
7. რომელი წინადადებაა სტილისტურად გამართული?
ა) ახალგაზრდა ბიჭმა ქუჩა გადმოჭრა.
ბ) დაღლილი მოხუცი ხელჯოხს დაეყრდნო.
გ) შერცხვენილი მეზობელი კარისაკენ გაილურსა.
დ) თეას თავისი კაბა საშინლად მოსწონდა.
8. რომელია სწორი წინადადება?
ა) მოღიმარი ბიჭი კუთხეში იდგა.
ბ) მომცინარი გოგო ყვავილებს კრეფდა.
9. გაასწორეთ შეცდომა.
მეცნიერმა, რომელმაც 2019 წელს მათემატიკური ფორმულა გამოიგონა, ნობელის პრემია გადაეცა.
10. გაასწორეთ შეცდომა.
სტუდენტს, რომელიც ერთადერთი ვაჟი იყო გამარჯვებულთა შორის, გრამპრი აიღო.

Комментариев нет:

Отправить комментарий